пʼятниця, 30 грудня 2011 р.

Вугільна афера: благодійні пожертви чи вимагання коштів?

29 грудня 2011 року, "Коловорот" № 54

50 тисяч гривень “пожертвував” постачальник вугілля на рахунок Старосамбірського осередку Партії регіонів. Підприємець каже, що від нього вимагали удвічі більше.

Підприємець Віталій Рабковський, котрий постачав вугілля для старосамбірських шкіл, зізнався “Коловороту”, що очільник райдерж­адміністрації Володимир Цегенько вимагав у нього “пожертву” для місцевого осередку Партії регіонів. Минулого тижня він побував у Старому Самборі і, втративши надію отримати борг у 130 тис. грн, розповів газеті свою версію подій та показав оригінали платежів.
 
За словами підприємця, восени, коли він мав завозити вугілля у школи, йому не дали на це дозвіл у РДА. “Я телефонував, питав чому не дозволяють завозити вугілля. Цегенько мені пояснив, що треба зробити пожертву для осередку Партії регіонів. В інакшому випадку дозволу на відвантаження не буде”, – розповів пан Рабковський. І додав, що наближалося 15 жовтня, до котрого за контрактом школи мали бути забезпечені паливом. Врешті підприємець погодився на “пожертву”, і відвантаження вугілля почалося.
 
Школи упродовж жовтня палили червоноградським вугіллям – і скарг на нього не було. 4 листопада Віталій Рабковський перерахував на рахунок місцевого осередку Партії регіонів 50 тис. грн двома платежами під вигаданими прізвищами. Як говорить пан Рабковський, вигадані прізвища сказав вписати голова РДА. Утім, цих грошей, вочевидь, виявилося замало. “Він подзвонив та сказав, що потрібно перерахувати 100 тисяч гривень. Таку суму платити я відмовився – і після цього з’явилися скарги на якість вугілля”, – розповів підприємець. Він також додав, що після того, як він відмовився давати ще 50 тис. грн пожертви, РДА перестала перераховувати кошти за уже відвантажене вугілля. Нині борг відділу освіти перед  ПП “Рабковський” становить близько 130 тис. грн. Із цього приводу червоноградський підприємець уже подав скарги як у Старосамбірську районну, так і у Львівську обласну прокуратуру.

КОМЕНТАР
Володимир Цегенько,
голова Старосамбірської РДА

Мені Рабковський на  дещо натякав. У присутності двох чоловік – не боявся. Я йому чотири рази казав, що мене цікавить тільки якість. А якщо ти щось хочеш організувати, то є для цього благодійність.
Чи зайнявся він якоюсь благодійністю? Я не знаю. Це в нього треба питати. Аферист, котрий говорить, що, можливо, підмішали гравій до вугілля. А начальник відділу освіти каже, що це ще минулорічне залишилося. Та всі директори шкіл сміються з того.
Я усім директорам казав завертати машини з поганим вугіллям. Якщо би я мав якісь особисті рахунки з тим Рабковським – я б таке говорив?
 
Роман Рак

Немає коментарів:

Дописати коментар