четвер, 1 грудня 2011 р.

Рокіровкі у суді та у ДАІ

1 грудня 2011 року, "Коловорот" № 50

Аж два важливі звільнення відбулися у керівництві Старосамбірщини

Головний суддя району Євгеній Бущак, пропрацювавши у Старосамбірському районному суді більше 29 років, пішов у відставку.

Цю установу пан Бущак очолював понад 25 років. Щоправда, остаточного звільнення ще не було – чекають на документи із столиці.

«Я й далі щодня ходжу на роботу, – каже Євгеній Осипович. – Отримую заробітну плату – от тільки вже не маю права розглядати судові справи. Мої обов’язки виконуватиме пані Марія Лойзик, котра була моїм заступником. Думаю, найближчим часом усі необхідні документи будуть готові, та я остаточно піду на пенсію».

Зачепили кадрові зміни і районний відділ ДАІ, начальником якого став Микола Лях, котрий раніше працював у Самборі.

«Я досяг пенсійного віку й іду на заслужений відпочинок, – розповів «Коловороту» екс-начальник Михайло Демура. – Із паном Миколою я працював і раніше. Коли очолював ДАІ у Самборі – він був моїм заступником».

Тетяна Михаць

Немає коментарів:

Дописати коментар