На католицьке Різдво, ближче до обіду, троє браконьєрів вийшли з села Ясениця-Замкова і рушили до великих полонин, відомих серед місцевих жителів як “Ланиське”. Вони були зі зброєю, але без мисливських собак. Можна було б подумати, що це й ніякі не браконьєри, а просто туристи, якщо б не свіжі сліди прикладів на снігу.
Я та єгері ПП “Екобескид” побачили їх здалеку. Нас розділяло не менше ніж півтора кілометра, але враховуючи те, що браконьєри були майже на вершині, а ми внизу – це мінімум 20 хвилин ходьби. На жаль, цього разу нам не вдалось затримати злодіїв. Але було вирішено пройтися за ними і з’ясувати: куди ж таки веде браконьєрський слід?
Традиційно вважається, що на браконьєрство люди ідуть, щоби вижити. В очах пересічного українця: браконьєр не має грошей та можливості їх заробити, але все ж є батьком п’ятьох голодних дітей, котрих треба прогодувати. Тому і тільки тому він іде на злочин.
Будинок, до котрого привів браконьєрський слід, виглядав далеко не найбіднішим. Обшитий новою дерев’яною вагонкою, із пластиковими вікнами, сателітарною антеною на стіні й автомобілем на подвір’ї. Мені, як людині наївній, хочеться вірити, що власник будинку Микола Песюк не має жодного стосунку до недільної “браконьєри”. Можливо, його спеціально підставили, наслідивши аж до його ґанку, якісь негідники.
Якщо ж аналізувати цю ситуацію глибше: стає моторошно. Люди не бояться крові на руках в одне із двох найбільших релігійних свят у році. Про які тоді християнські цінності можна говорити? Про яку повагу і любов до себе та ближнього? Кажуть, що люди діляться на дві категорії. Одні – походять від Адама та Єви, а другі – від мавпи. Мабуть, походження таки дається взнаки?
Тимур Бедернічек
Тимур Бедернічек
Немає коментарів:
Дописати коментар